Falling Object

Sunday

1 Year 11 Months and Still Together

Even though kita jauh, kita still contact on our anniversary :') Sorry if i hurt your feeling. My day wasn't go well sebab saya tengah lesen 'P' and then mula awak syak wasangka Saya tengah marah awak la itu la ini la. Oh, nevermind. Standard lah bila jadi macam tu. Kita jauh kan? :) But alhamdulillah, kita dah okay after that. Memang trend kita gaduh sehari before anniversary :D Muehehehe.

Saya amatlah bersyukur sebab lagi sebulan kita nak masuk 2 tahun da :') Macam tak percaya. But memang I  boleh agak yang kita boleh lama. Hati saya yang cakap macam tu. Saya yakin awak orang nya. Tapi masih banyak lagi dugaan yang kita harus lalui. Mudah-mudahan allah panjang kn jodoh kita sampai lah kita jadi pasangan yang sah. InsyaAllah, amin :)

I LOVE YOU SYABIL :)

HAPPY ANNIVERSARY yang KE 1 TAHUN 11 BULAN. 

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^