Falling Object

Saturday

Happy Our 1year 1month Anniversary ♥

Alhamdulillah, syukur sangat sebab sampai sekarang kita still bersama. Terima kasih awak sebab sayangkan saya and terima saya seadanya :') Awak saya nak bagi tahu ni, yang saya sayangkan awak sangat-sangat♥ Saya tak nak kehilangan awak. Awak, tolong sayang saya macam mana saya sayang awak tau? :) Awak, kita kena kuat menghadapi dugaan tau? InsyaAllah, kalau kita berusaha dan berusaha mesti kita boleh kekal lama. Amin :) Sayang, on our 1year 1month anniversary awak tak ada disini :( Selalu kita jumpa, lepak sama semua. Tapi tak apalah, lagipun awak balik Malaysia harini kan? Besok hari Ahad, kalau tiada apa-apa halangan insyaAllah kita jumpa. Kita lepak sama? Rindu sangat dekat awak debab!♥ Even though awak dekat Hong Kong pun, saya tak terasa jauh sangat dengan awak :p Sebab awak beli sim card sana, then kita still texting! Haha♥ Sweet sangat awak ni tau, cair saya :') Sanggup buat apa-apa je asalkan dapat contact saya :* Macam dulu you pergi Thailand tu, awak beli sim card sana jugak sebab nak contact saya :')

Sayang, terima kasih untuk segala-galanya :) Saya tak sangka saya jumpa lelaki yang sebaik awak. Yang sayangkan saya :') Allah sahaja yang tahu betapa dalamnya sayang saya dekat awak. Yes! Awak lelaki tu, Syabil Firdauz Zulkifly♥ Saya doakan semoga hubungan kita bertahan selama-lamanya, saya tak sanggup nak berpisah dengan awak. InsyaAllah, amin. Tolong bertahan dengan saya, saya janji akan bahagia kan awak. Ini kata hati saya♥

Happy Anniversary again my love

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^