Falling Object

Wednesday

I'm glad to know you :')

Assalamualaikum,

Hai awak semua :) Sekarang ini, saya duduk dihadapan komputer riba saya, memikirkan tentang apa yang sepatutnya saya kongsikan kepada awak semua :) Sila baca okay :D

Gosh! Terasa amatlah terharu kerana buah hati saya datang dari jauh semata-mata untuk berjumpa dengan saya di Shah Alam ini . Bukan laa niat saya nak berlagak atau apa, tetapi sekadar untuk berkongsi kegembiraan . Betapa gembiranya hati ini :') That time I tengah busy buat kerja rumah, alahai standard lah girl kan? Of course busy buat kerja like cuci baju, sidai baju semua tu . Time tengah sidai baju, my boyfriend iaitu Syabil Firdauz Zulkifly call me :D Happy sangat bila dia call . Mana tak nyaa :( Line maxis macam haram kot? Dah bpe hari my phone asyik SOS je . Grrrr! Sabor je laa~ And then, time tengah otp tu as usual dia akan tanya ' tengah buat apa, busy ke tak, dah makan ke belum and rindu saya tak? ' hahaha! :D Of course I miss you sayang . Lepas tu dia cakap, turun laa ;) That's mean dia ada dekat bawah . Yeay! Dapat meet dia . Turn-turun je, nampak laa mamat tu pakai baju T-shirt berkolar colour hijau :') Weewwwiiitt! Handsome nyaa dia . Furthermore, dia juga sudah potong rambut :D Sumpah handsome tau . Eh eh, over pula saya ni tau . hihih! And and, kiteorang pergi makan nasi ayam tadi . Lama laa jugak lepak kedai makan itu, sampai kan si dia kataa, ' mana mendap ouh lepak sini je . ' haha! Kesian sayang I nih :) Then, we plan to go to Mcd . Lepak sana pula . Bosan jugak lepak Mcd, sebab taktau nak buat apa . Haih -,- Lepas tu kawan dia ada dekat area Shah Alam, si dia pun ajak lah kawan dia tu lepak sekali dengan kiteorang . Kiteorang semua pergi Akuarium Shah Alam tadi petang . Tengok ikan besar :p haha! After lepak, masing-masing nak balik :) Syabil friend, drop us at Wisma Mais . That's for today :)

I love you SFZ ♥

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^