Falling Object

Tuesday

Another 3 days

Salam readers,

This week is the hard days for me . I taktau la kan apa dah jadi . But pendek kan cerita I asyik nanges je . Kenapa ea? Entah laa . Dugaan agak nyaa kan ? Sabar je laa Eyka :( Serius aku cakap aku macam tak nak study sekarang ni . Kesian dekat parents aku :'( They have to find extra money just for me . I tak boleh laa . Bukan apa, but I rasa macam I dah susah kan deaorang :'( Sekarang ni mood I macam apa entah . Rasa entah . Waish! KUSUT dooo -,-' Ada tak anak datuk yang nak kawin dgn aku ? Tak payah study, terus kawen je . Kan senang ^_^ hahah :D Bodoh je . Okay, itu hanya laa gurauan semata-mata . Nak happy kan diri . Tapi tak boleh nak gelak sangat . Senyum apetah lagi kan :[ Saya SETIA pada yang satu . Nak dekat Syabil jerrrr :] Boleh kan ? hehe

Tetibe nak selit cerita pasal buah hati pengarang jantung aku ni . Rindu nak lepak dengan dia :( But entah kiteorang boleh jumpa ke tak minggu ni . Mana sedih kan :'( Yelaa, jumaat ni dia dah pergi Melaka, ada game . Yang aku pulak ahad nak gerak daa . If laa kan kiteorang tak dapat jumpa this week, mesti aku rindu dia gila-gila . Nak jumpa pun maybe after dah habis orientasi :( Lambat tuu . Takpelaa, fikir positif :) Seminggu je, then aku boleh balik kan ? :) Nnt boleh lepak dgn dia macam biasa ;)

Kembali kepada topic about my parents, tadi I senyum kejap but bila fikir pasal my parents tibe-tibe jadi sayu . Aku dah banyak susah kan deaorang . Am i a useless daughter ?? Aku tnye, aku jawab sendiri . I think im a USELESS daughter :)

Tu jelaa kot nak update . Takde mood :'( SORRY guys

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^