Falling Object

Saturday

im sorry Aeniya Rahman :(

sorry aku tak dapat nak follow kau lepak Sunway Pyramid :( tetiba sabrina demam . act dia dahh start demam late night tadi . taktau pulak demam dia sampai ke pagi ni . aku dahh nak siap kot . then aku tengok ina dia tengah tidur . aku tanya mak aku ina nak hantar ruma bbysitter ke then mak aku boleh ckap ' yelaa, habis tu takan ina nak dduk ruma dahh korang sibuk nak kuar . ' hmm, aku and ina rapat . nak harap kan adik aku lagi sorang mmg tak laa jawab nya . tu sebab aku mengalah . kalau tak aku dahh suruh je ira jage ina . but tak boleh ok, im not SELFISH . sorry again aku tak boleh kuar dengan kau . ada sebab , bukan aku saje2 . kau tau kan aku dahh lama plan nak kuar dgn kau . haiyaaa aku nak tulis entry ni pun rasa berat hati sebab aku rasa bersalah dgn kau :'( aku betul betul mintak maaf . tcare dude, have fun kat sana :)

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^