Falling Object

Saturday

Beruang Besar Brown Colour Milik Saya :D

Salam readers,

This time saya buat entry yang betul betul buat saya terkejut , bukan shock sebab apa just tak percaya apa yang ada depan mata saya . Nak tau tak apa yang saya nampak ? hmm . Saya nampak Syabil berada di depan rumah saya dengan bawak teddy bear besar untuk saya . Kiteorang borak-borak pun still saya macam tak caye tu dia . Betul, dahh bape kali saya ulang cakap dekat dia yang saya tak percaya dia ada depan mata saya :/ but im happy dapat jumpa dia :) yelahh, dapat lepas rindu kan :p hhehe . tapi saya still tak percaya dia yang saya jumpa . sampai kan adik saya si eyra tgh makan saya boleh tanya ' dek, betul ke tadi tu Syabil ? ' and then adik saya cakap dengan muka pelik ' kau kenapa tanya macam tu kak? betul laa tadi tu Syabil . ' hailaaa -,-' betul ke tu Syabil ? hahhaha :D bodoh je aku ni . but entah laa, until now saya update this entry saya rasa pelik . yeah, agak weirdo sekejap -,-' hmm . tau laa awak ada address kite tapi macam mana laa awak boleh jumpa kan rumah saya ni ? hmm . haish i still pelik ni :/ kenapa yea? tak kesah laa kan, dia dahh balik . Saya pulak dapat teddy :p hahah :D happy sungguh ni :) kejap kejap, ok saya still macam tak percaya tadi Syabil yea my B datang rumah semata-mata nak hantar teddy . sorry susah kan awak Syabil . Saya mintak maaf yea ? :) hmm, hailaaa . Saya still tak percaya tu dia . hahha :D terkejut pun ada time dia call and said dia dahh ada depan rumah . That time i rasa macam si Syabil ni gurau je kot . tu saja try bukak pintu then nmpak dia . so mcam , haaaa?? blank, blur semua ada :D heheh . Seminggu sekali jugak kiteorang jumpa :) im happy lor :D no matter how busy we are, we always find a way to solve that matter :) thanx Syabil :) ILOVEYOUSOOMUCH

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^