Falling Object

Thursday

ini hari . . . .

jarum jam sudah menunjuk kan sudah pukul 12 pun saya still tak boleh tidur -,- . haih, habis tuu, saya pun cari laa keje yang saya rasa saya nak buat . saya tengok dekat katil, ada kain yg nak dilipat . saya pun lipat laa, then terus simpan dalam almari . lepas tuu tak boleh tidur lagi . saya sempat tengok tv3 . hhahaha . lepas tuu, still tak ngntok . saya pun sidai laa kain . after that saya mandi tau . sebab nak cuci rambut punya pasal . teruk teruk -,-' then still tak ngntok jugak . lepas tuu saya pun belek2 la itu novel . dahh bosan i close that book . rasa macam dahh ngntok . tutup laa lampu pastu boleh pulak saya termenung . matching je -.- until one and a half hour jugak laa saya termenung . then pejam mata baru tidur . hihihi . pastu pagi tadi lambat g kerja, masuk pkul 10.30 kot , datang pulak ade kakak ni tegur saya tak datang briefing, haih! ape ingat dekat skolah ke? kakak tu dahh merayau2 cari mangsa dia . kesah pulak saya . podaaaahhh! hahhaa . then tadi kawan saya datang parkson . best laa jugak dapat jumpa dia . hehhe . then, i otp dengan my darling tau . ade ke patut dia kena kan saya . memang tak patut tau . hahha! makin rindu lorh dekat buah hati saya tuu :D pastu keje saya hari ni duduk dalam stor je laa . kemas itu stok, tulis kod semua supaya senang nak cari :) akhir nyaa sempat juga siap . kemain berat lagi itu besi -.-' haih . then time break pulak, saya masuk lambat tau . si G dahh bebel2 kat saya, and makcik guard bodoh tu pun sibuk nak jge tepi kain orang . eleh, kau keje pun boleh curi2 time nak smoking . ape cer?? agak bengang laa . saya selalu tak punch korang tak pernah nak marah then tibe2 hari ni nak tegur . pahal?? issshhh! kecoh betul . bukan parkson bayar gaji saya . stupid! tak sabar2 nak kuar dari parkson ni . grrrr! then sampai masuk stor jugak laa kemarahan saya tak reda . senang je menyumpah2 orang :/ haih . pelik bila si G tuu tak berambos dari parkson . kata nk bersara bagai . semak je . haih! syafiqah, cool down lorh . ok, now im in a good mood :) tadi sampai rumah lambat . dahh sampai rumah saya suruh ibu beli beger then kat rumah pulak ada nasi ayam and kueyteau . ape lagi, saya pun makan laa semua itu . tapi, kueyteau tak dpt nak makan . sebab dahh full ini perut . hihihi :P haaa . cerita TAMAT :D

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^