Falling Object

Friday

macam HARAM ! -,-

kali ni aku betul betul marah . macam HARAM doe sape yang selongkar beg aku! nasib takda barang beharga dalam beg tu . kecian sangat kat parents yang lahirkan korang, jadi ANAK YANG TAK GUNA! kerja kau mencuri je . BODOH! haish! sumpah kesian sangat laa . bek kau mati je . hidup menyusahkan orang kan? aku doa kan tangan kau KUDUNG , sebab kalau kau dah CACAT takde laa kau mencuri lagi . MISKIN sangat . dahh tau nak something tu usaha laa , ni tak . ambik orang lain punya pulak . *kalau aku dapat kau, tgk laa apa aku buat . ANAK HARAM!

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^