Falling Object

Saturday

customer macam UGLY BETTY ? :P

Salam readers,

Hey there dude! hhaha . on 25March, i kerja tau . nak cakap laa pasal customer ni . act family dia tak reti ckap bahasa orang putih . english laa pendek katanya , then anak dia je yang boleh paham english . dia bukan customer aku but customer brand lain . aku tgk je anak dia . tup tupp! aku terpikir eh muka dia ni macam orang yang pernah aku tgk . rupa rupanya muka dia macam pelakon dalam cerita Ugly Betty . hahah! jahat nya aku . bukan laa nak mengutuk . but ckap bnde betul . alaa, dalam tht movie lama lama perempuan tu kan jadi cantik . so, aku terpikir gak . lama lama mesti girl ni lawa :) hhehe . Sekian terima kasih kerana membaca blog ni :D

2 comments:

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^