Falling Object

Saturday

BERJAYA!

Salam Readers ,

Nak tahu tak? today kan saya berjaya pecah kan rekod datang awal kat tempat kerja semata-mata nak pergi briefing woo . yelaa, selama saya bekerja saya mane rajin nak datang awal . awal saya pun after 10am tau? hhehe :D bila i sampai je kan, ejat and kak sari also kak kecik macam tak percaya tu saya . yea saya, SYAFIQAH :) hhehe . then ape HD dahh start suruh berkumpul semua, saya pun ikut laa kak sari and kak kecik beratur . macam dekat sekolah pun ada jugak . macam biase laa, ceramah pasal peraturan and then die tanya pasal P-experience . nasib saya sudah hafal :p hehehe . tadi pun ada dua orang je yang kena panggil pastu ade promoter buat product knowledge . pastu bersurai . alahai, macam buang masa je saya join tadi . bek dduk dalam stor -,-' hhahah :D pastu saya kemain rajin lagi nak tukar display kasut tu . then kak sari boleh tegur , ' pika, yang kau rajin kemas tu kenapa? mana boleh kemas lagi . kena tunggu after greeting baruboleh buat kerja tu . ' hahahah, ape lagi saya pun gelak sajo . almaklumlahh saya ni tak pernah datang briefing lorh :p masuk je jam 11 rasa mengantok pulak . pukul 12 pulak perut dahh nyanyi lagu rock sebab lapar . hhihi . kelakar je . but saya kuar break pukul 2 jugak . apedaaa . tahan lapar laa jawab nya . nasib kawan saya datang bagi coklat . OMG! coklat? woah! my favorite :) hheheh . today saya masuk shif pagi balik jam 7 laa citenya . tapi tadi saya kuar awal . belum 7pm saya sudah kuar dari parkson . tak tahan punya pasal laa . kemain sejuk lagi . haih -,-' yelaa, aircond kat parkson tu baru di servis laa dikatekan . hhaha :D

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^