Falling Object

Thursday

17 March My Special Date :D

Pukul 3.30 am,

Saya still tak tidur lagi . tengah chat dgn dia tapi dia dah tidur dulu . ape boleh buat? biar je laa . kesian dia penat kerja . so saya kena faham . takan nak tacing bende yang remeh temeh kan? rasa nya tak perlu :) dia boleh faham saya so saya kena faham dia :) iloveyou syabil :D hmm . pening saya datang balik . idk why kenapa jadi macam ni . migrain kot ? hmm . ntah . tak kesah laa . saya sudah telan 2 biji Uphamol :D still pening jugak . overdos nanti . haih -,-'

Pukul 10.oo am,

Yea, saya sudah bangun . terjaga sebab perut sakit . gastrik agak nya . menahan je laa . cari ubat lupa ubat sudah habis . Pinggang pulak sakit , haih -,-' Syafiqah, sabar je laa :( dahh gosok gigi mandi belum :p then trus mengadap lappy ni haa . online fb, tumblr, skype, blog and videokam :) sekarang saya tengah dengar lagu je ni :D tak bosan lagi :p hheheheh .

Pukul 12.10 pm,

Still online . skype dengan kawan + tunggu Syabil + dgr lagu + im dgn Nadia :)

Pukul 12.45 pm,

Offline tumblr and skype :)

Pukul 1.30 pm,

Bosan . siap siap ikut adik pergi Jusco Maluri :D

Pukul 2.30 pm,

Saya sudah berada di sgwang . kemain awal lagi -,-' saya jalan-jalan dulu . tunggu time gerak g pavi . teman membe makan . pastu terserempak dgn iera and iylia . kemain rancak lagi berbual + bergosip . hhahah :p

Pukul 7.10 pm,

My sayang otw datang pavi . yeppy! excited lorh . tapi perut and pinggang saya tengah sakit . nak buat macam mana? tahan je laa . nak jumpa buah hati punya pasal . tak kesahh pasal benda lain daa :p lepak Secret Recipe dengan my buah hati :) sweet sangat . heheh .

Pukul 9.30 pm,

Jalan pergi lrt hangtuah sebab balik naik tren, yayah tak jemput . dia ada kerja -,-'

Pukul 10.30 pm,

Sampai rumah :) hello home :p



No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^