Falling Object

Monday

KAWAN MAKAN KAWAN !

sangat TERUK if saya dapat kawan macam tuu . TIDAK tidak sangka2 perangai dia macam tuu . haish! TAK RETI MALU! kesian dekat A . padahal M tu rapat dengan si A . tu lahh, tengok apa dahh jadi . kawan yang korang rapat tu jgak yang TIKAM belakang korang tau . haish! kesian je . macam-macam orang dahh i jumpa kat muka bumi ni . dahh masak sangat -,- soo if korang nak cari kawan tu BE CAREFULL lahh :)

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^