Falling Object

Monday

JANGAN bermain pembaris BESI !

tengok! apa dahh jadi? kesian kat N . tak baik tau F buat N macam tu . nasib BERDARAH sikit je . kena dekat MATA pulak tuu . ayookk tak taiyokk F dahh buat N sakit . hhiiihih . tu lahh BERGURAU ndak INGAT dunia . hahahha! that time suasana menjadi SEPI . knpe yea? jeng jeng jeng . hhhaha . hish! nothing happen lahh derr . eeeuuuwww! REMPIT . kihkihkih :D ala, mata N darah sikit je, but dia kata PERIT woooo . nasib tak kena dekat dalam mata . kalau takkkk, tak tau lahh jadi apa . ish ish ish! F dahh cuak rasa nya . kemain risau lagi A tuu . hhaha :p si F boleh kata pembaris si S bawak MALANG . kejam sangat -,-' haiah . tibe tibe S terbabit sekali . mana sedih :( then S pun mula menjauh kan diri daripada mereka tuu . hhaha! gurau lahh . si S boleh dduk main phone . texting dengan BUAH HATI kesayangan :) GEDIK betul S tuu . pssssssttttt! DIAM! hahhaha

No comments:

Post a Comment

Leave a cute comment (",)

Counting Days :)

Daisypath Anniversary tickers

Contact ME ^_^